Nostalgi!

Japp, jag var född i helt rätt årtionde!
Mamma hade låååångt innan Bon var född dvs nästan meddessamma när hon fick veta att hon skulle bli mommo börjat tvätta och fixa med alla kläder som jag hade när jag var lite bäs.
Bäs blev kille och nästan alla kläder var klänningar..=(
Men några kommer Bon få ha(alltså inte klänningar utan mina kläder).
De är så roligt för de är precis samma mode då på sjuttalet som de är nu.
Jag tycker nästan synd om er som är född på åttitalet...(jo, de var synd om mig som var tonårig då...modet var inte direkt en höjdare...)

Men kolla in de här!








De är lite av kläderna, visst är de fina?




De här hade Bon på sig häromdan!

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Mia

Gud va roligt med en massa gamla kläder. :-D

Jättefina var dom!

Å inte är det synd om mig för att jag är född på 80-talet. jag hade en "farbro-barbro-dräkt" i blått. haha...

2008-07-16 @ 14:01:16
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Lotta

Härliga kläder!! =D

Nä, nästa spruta är vid 1-årskontrollen! =) Så det slapp vi!

Kul med så många nya inlägg!

2008-07-19 @ 13:14:27
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Lotta

hahahah! Nu fattar jag... jag hade sparat om din länk, och det hade fastnat på ett inlägg. Så jag hade ju missat alla dina uppdateringar, därför jag skrev kul med många inlägg! Funderade varför du aldrig skrev..! =P

2008-07-19 @ 20:57:49
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0