En sånn härlig sommar!




Hahahaha!
Ja, det tycker jag!
Jag gillar INTE när det är för varmt och de har de ju inte varit de närmsta dagarna.
Jag har bara njutit!

Fredag
Som vanligt va vi uppe med tuppen, tror de var halvsex...Bon lekte som en tok ett tag sedan blev han trött runt halvåtta och ville sova. Jag fixade med en foccia och röjde undan lite här, men de syns inte. Jag fattar inte nu när vi är två som är hemma så tycker jag att de skulle va enkelt att det är städat men INTE det ser ut som fan!



Sedan gick jag och Bon en sväng Med Johanna och Rebecka. Alltid lika trevligt. När vi kom in så blev det Pappa Kents tur att va med Bon, jag duschade och kom ut till denna syn!



Sedan for vi bort till Ikea...(tror jag....)
Och när vi kom hem så satt ett Bokpaket i dörren!







Lördag
Då var vi bjudna till 20 årskallas!
Kents yngsta syster fyllde år. Så märkligt hon som bara va 5 år när jag träffade henne de första gångerna. Har alltid gillat dig så mycket. Från att ha varit en lite småtjurig tjej har nu blivet en väldigt underbar kvinna!
Tack för att vi fick komma och fira dig och hoppas att det gick bra att städa.



Närmast till höger
Anna-Karin(kents syster), Kent, Anna-Lena(Kents syster och Födelsdagskvinnan), Krister(Görans son coh Bons Kusin) och Roger(Kents pappa)


Närmast till vänster
Karin(kents mamma), Bon, Göran(Kents storebror) och Eva(Görans fästmö)

Vi saknade Kents lillebror och hans lilla familj Annelie och Alma.
Men vi ska åka och hälsa på dem snart!

Sedan for vi till Kents farmor och hon blev så glad att äntligen få träffa Bon och framförallt få kramas med han!








Söndag

Nu är jag helt säker på att vi var till birsta för att vi handlade lite presenter också skulle jag hitta nått fint att ha på mig men hittade inte. Vi hittade dock fina Jeans till Bon och en kolsyremaskin!




Måndag

For vi in till stan för att hitta resten av presenterna och jag hittade tre par skor! Till mig själv!
Helena sms mig och vi träffade henne och hennes söta son Julian. Vi tänkte gå och fika på Chocklate house men de hade semesterstängt så vi gick ner till Julians favvofik nämligen kultan!
Vi pratade och hade så trevligt.
Tack för att du finns Helena!



Tisdag

Det är idag, va?
Eller hur?
Inga planer ännu. Tror att vi ska ta en promenad till Ica.
Osså ev börja titta i klädkamaren. men de tror jag inte att vi kommer göra. Kent började sortera sina Lp-skivor för nån dag sedan så nu ligger de på storbordet i rummet och samlar damm....







Bon står å skriker i sängen...=)


PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja jag hade inte sett det programmet, blä!!



Det ska bli fint i alla fall ;) Nu är det en enda röra!

2008-07-08 @ 09:27:25
URL: http://ecin.blogg.se/
Postat av: Mia

Har väntat på en uppdatering. ;-)

Trevligt med kalas.

Foccian ser riktigt smarrig ut. mmm...

2008-07-08 @ 22:13:08
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0