Det går uppåt....=)

I natt va det verkligen krångligt för Bon att somna, han vred sig hela tiden i sin säng från åtta till halvtvå. Då satte han sig upp och började tokgråta. Helt rätt för han kunde inte sova av nån anledning. Så då fick han sova hos oss men vaknade hela tiden endå.
Så jag var hyfsad trött när en klarvaken(?) Bon skulle upp och leka kl 7. Jajustja varje gång han vakande så skrek han....lillstackarn..=(
Sedan skulle vi träffa grannen Johanna och hennes söta Rebecka ute på gården och de gjorde vi.
Men de tog extra tid nu när vi är två hela tiden om Bon, märkligt va?
Vi satt ute flera timmar och pratade.
Och bäsarna for runt i gräset och smakade på allt, Bon hittade ett träd som gick jättebra att ställa sig upp vid.
han blev jättetrött efter allt rännande på gräset och sov ute i ca 2 timmar.
Jag hade så trevligt men blev jättetrött. har ju blivet van att sova "midda" med Bon runt ett tiden.
Sedan gick vi in och Bon drog fram lite överallt ett tag. De är så skönt att vi är två nu både på dagarna och kvällarna. Han har börjat klättra på oss hela tiden nu.
Bon är ganska lugn av och kan sitta och pillra med en leksak ett tag men han kan få värsta farten och då är de bara att hänga med.
Han har kommit på att de går relativt bra att häva upp sig på barnvagnen som står inne ochså vill han gärna spela modig och släpper taget...
Han har inte fallit bakåt ännu.
Nu håller jag på ladda upp kort från mobilen men de verkar ta sånn tid, vete tusan va de är....





Jo, justa!
Jag vågar vägra gatufesten, tänker aldrig betala så mycket för en sån dålig "festival". De är inte min smak alls när de gäller musiken.





Vi kom på en grej i bilen häromdan. Hårdrock har blivet en "innegrej", hur *f* de nu har gått till. Klart alla har rätt att lyssna på vad de vill men lyssna inte på musik bara för att det är "inne".
Jag är nog rätt "ute" när de gäller hårdrock. Jag lyssnar mest bara på gamla grupper som AC/DC, Kiss, Paradise Lost, Candelmass, King Diamond mm mm mm mm mm.
Jag älskar den svenska festivalen SRF som är i Noje. Finns inge bättre.
Så kom igen, skit i vad som är "inne" och lyssna på va tusan du vill. Musiken ska kännas bra i hjärtat och i själen.




Jag hoppas verkligen att trollungen kan sova inatt, han somnade strax innan sju och har vridet sig några gånger redan nu. De måste ju va värmen som ställer till det. Plus att jag tror att de är på sluttampen med ammningen, han får en flaska välling innan jag ammar han nu. Få se hur länge till det blir.
Har ammat trollet i över sju månader, de är ju ganska lång tid.



Snart så har korten laddats ned....






Sover lite..=)



Rebecka och Bon som är på språng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0