Skryta....

.....jamen det är väll ett måste om ungarna sina?
Vi var och tog kort på öppna förskolan förra veckan om jag minns rätt.
Idag kom de och här måste vi vara snabba om vi vill ha hel post vi har nämligen en liten trollunge som älskar att riva i posten.
Men en grej som Bon börjat med är att ta ur morgontidningen och ge den till nån av oss. Han har kopplat att vi gärna vill läsa den innan han går loss på den...
What...
Korten blev så otroligt bra!
Tack snälla fotograf för all tålamod du måste ha när du fotar småungar. Vet att det inte alls är lätt att fixa bra bilder på de små, de vill ju helst bara leka inte sitta still. Och han tog max 5 bilder på Bon.Jag tyckte att gruppbilden också blev bra. Fast nästan alla barnen skrek och hade sig så fångade han en bra bild.
Det var nästan komiskt när han skulle ta gruppbilden som sagt de flesta barnen skrek eller grät och fotografen gjorde vad han tyckte var roliga grimarser och ljud. Jag höll på dö av skratt. Plus att jag stod med Bon på ett ställe där det hängde julgranskulor och de tyckte trollungen var väldigt intressanta...
Well, underbara bilder som går till julklappar så därför tänker jag inte visa kortet här ännu, lite överaskning ska det väll endå vara?
Men efter jul kan jag visa om jag kommer ihåg vill säga...



Till nått helt annat...
Imorgon ska vi till banken och vi blir stolta ägare till ett jättefint kedjehus!
Och just nu har en viss filf massor och då menar jag massor av stålar på sitt konto.
Han kom hem och sa, du vart ska vi sticka någonstarns?
Hehehehehe!



Trollungen version1.2 är verkligen i gasen när jag ska natta Bon. Den kanske inte kan sova för allt oväsen när mamma sjunger för storebror.
Har kännt fosterrörelser några veckor nu och Kent har kännt han med så det är en pigg en.
Nääää, jag är så otroligt trött nu..zzzzzzzzzzzzzzzzz

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha! tror du inte jag hade döskoj framför er!! jag förstår inte hur i hela friden gruppfotot kunde bli såå bra!(och "ensambilden" med såklart!) inte alls några sura miner på nåt barn! såg ju helt annorlunda ut på plats! flinar vilka bilder ska ni behålla själva? vi behåller nog möjligen almenackan.. har ju som sagt redan foton på Nova



ha det gott och krama Bon från Nova och klappa magen från mig!

2008-12-11 @ 20:46:22
URL: http://novasplace.blogg.se/
Postat av: Elin

hahaha! tror du inte jag hade döskoj framför er!! jag förstår inte hur i hela friden gruppfotot kunde bli såå bra!(och "ensambilden" med såklart!) inte alls några sura miner på nåt barn! såg ju helt annorlunda ut på plats! flinar vilka bilder ska ni behålla själva? vi behåller nog möjligen almenackan.. har ju som sagt redan foton på Nova



ha det gott och krama Bon från Nova och klappa magen från mig!

2008-12-11 @ 20:46:22
URL: http://novasplace.blogg.se/
Postat av: Elin

hahaha! tror du inte jag hade skitskoj framför er, ;-) och jag förstår inte heller hur han lyckades få till ett sånt bra gruppfoto!(och ensambild med såklart!) imponerande jag kan inte sluta skratta när du säger att det hängde julgranskulor vid dig.. haha...

föressten, har dom köttbullar på biteline? det var nämligen därifrån vi hämtade mat i fredags.. Kent mår inte konstigt nu då?



krama Bon från Nova och klappa magen från mig!



2008-12-11 @ 20:50:57
URL: http://novasplace.blogg.se/
Postat av: Elin

datorn fick just tuppjuck!

2008-12-11 @ 20:51:37
URL: http://novasplace.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja, de gör det bra fotograferna som fotar barn hela dagarna.

Allt bra med magen?

2008-12-11 @ 21:09:39
Postat av: Annelie

Ännu ett stort grattis till husköpet gumman!!!

Jorå, blodtrycket kollar de varje gång, och det är helt ok! 122/73.

Trevlig helg på´re! Själv lyxar vi till det på hotell i helgen!

Kram!

2008-12-12 @ 09:37:10
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0