Opersonliga bloggar....

....ja dem finns det gott om.
Min är väll kanske det med, samma, samma samma.
Försöker peta in riktiga känslor då och då så det inte blir samma bla, bla, bla, bla..typ idag var vi hit och igår var vi dit, idag köpte jag det här och i morgon ska jag köpa det här.
Jag skriver också sådär.
Har suttit och läst många bloggar som handlar om ingenting.
Vart finns personligheten?
Vart är känslorna?
Lycka, olycka, kärlek, hat.
Alla är inte lyckliga jämt.
Va arg nån gång ibland.
Det finns några bloggar som jag helt slutat läst för de är såååå tråkiga.
Endel fungerar som sömnmedel...
Tröttsamt....zzzzzzzz
Min blogg är med tråkig.
Jag är rätt tråkig.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

haha .. ja min blogg är inte den roligaste , men jag tvingar inte folk att läsa den, skriver mest för mig själv :)

2008-12-05 @ 21:08:33
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Mia

Många skriver nog mest för sin egen skull.

Men jag kan faktiskt hålla med. Många bloggar upplever jag som väldigt ytliga.

Nu säger jag väl inte att min är så jävla skoj heller. Men vad tusan! Man kan ju inte vara bäst på allt! Eller hur? ;-) hihi...

2008-12-05 @ 21:45:08
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Marie

Eehhhh, varför har du en bakgrund på "gissa på könet rutan" med missiler, bomber, knivar och värjor?? Känns aningen bisarrt tycker jag.

2008-12-07 @ 11:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0