2008

Sammanfattning år 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Köpt hus

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Icke.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Yes! Härligt!!


4. Dog någon som stod dig nära?
Nope

5. Vilka länder besökte du?
Hmmm, bara hemma i år..


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Pengar...

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
 
1 januari mitt i nyårsnatten, Bon lyste som en sol.


8. Vad var din största framgång 2008?
Att vara mamma till bästa lilltrollungen som finns


9. Största misstaget?
Det är väll inget misstag, men att inte lägenheten är såld ännu känns som ett bakslag......


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ramlade i stentrappen..=(

11. Bästa köpet?
HUSET

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Sparar...men kan ju ha gått mycket till Bon.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Kärleken och Bon gör mig glad varje dag.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Solitude med Candelmass. Bon kunde inte sova utan den låten.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Så mycket gladare i år! Lycklig!!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Köpt hus tidigare, hittad inte det rätta dock..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Retat mig på folk.


18. Hur tillbringar du nyår?
Med Kärleken och Bon.


19. Blev du kär i år?

Alla år!


20. Favoritprogram på TV?

Det har blivet lite tvtittande i år. "simon och tomas" kanske eller nytt läge.


21. Bästa boken du läste?
Det enda jag bläddrat i  är fotoalbumet med Bon. Det är en ritual varje dag.

22. Största musikaliska upptäckten?
Alltid Ac/Dc.

23. Något du önskade dig och fick?
Yes, fast vi trodde inte det skulle gå så här fort. Bon ska bli storebror!


24. Något du önskade dig men inte fick?

Neee.


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade hemma

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, bästa året hittils


27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Hmm, mammabitch...=)

28. Vad fick dig att må bra?
Kent och Bon


29. Vem saknade du?
Den som skulle vara Bons äldre syskon


30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?

Alla underbara mammor och deras ofantligt söta ungar!


Jag utmanar alla mina bloggläsare, lämna en kommentar här så jag vet att jag ska gå in och läsa om just ditt år!!


Kommentarer
Postat av: Jezz

nu har ja gjort en lista på min blogg... bara att gå in och läsa :D

2008-12-17 @ 10:10:27
URL: http://xjezzx.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0