Städdag?

Jo, det behövs verkligen!
Vi skulle platsa i tvserien "rent hus" känns det som ivarjefall.
Men jag blir så LESS på att behöva städa själv. Det är inge kul att hela tiden tjata på Kent om att han ska städa. Han har inte knäppt på dammsugaren 1 gång i sommar!!!
Men lite credd ska han få för han han diskat väldigt mycket. Också har han tagit Bon så fort som han märkt att jag behöver vila. Så de grejerna har jag inte behövt tjata om.
Man kan ju inte få allt...


Nu sover sonen och yes! han sov inatt med!
Och inte vet jag men jag tror att han håller på att få en tand! men jag är inte riktigt säker. När jag drar med fingret längst nedre tandköttet så känner jag en pytteliten skillnad, lite, lite hårt liksom,...Så ifall det är en liten gadd så kommer den komma nere, mitten och till vänster.
Han är precis som vanligt. Ingen feber eller nått.
Jag tycker det är coolt!


Mamma skulle ev komma hit senare.
Så de blir väll att baka nått. Eller ska vi fika smörgås tro?



Det här är så bra!






PÖSS

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ha,ha, anmäler du oss med till rent hus! Vet du, jag kollar på det programmet så fort jag hinner, fan va snuskigt folk har det!

Vi har det nog kliniskt rent om man jämför med dem som är med där, fast det känns skitigt ibland...

Vi hittade Bons keps på gården, så den finns här. Och välling-doseraren din...

Ska vi ses nåt till veckan?

Kan inte måndag eller tisdag bara...

Kram!!!

2008-08-28 @ 10:09:57
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Mia

Du.. här får man liksom säga till "plocka ur diskmaskinen, starta diskmaskinen, kan du ta Leo?!" osv osv...

Men städningen får jag alltid sköta själv. Liksom tvätten. Är så jä..a less på det!



Leo får man inte känna i munnen. Han biter hårt som fan med sina två små risgryn. Hur gör Bon? Biter han när ni ska känna efter?

2008-08-28 @ 10:47:18
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jo det skulle vara kul att gå på babycafet någon gång, vi har aldrig varit där. Har ni det?

2008-08-28 @ 15:53:05
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0