Cool bäbis!!!!

Yes, det har jag..=)
Ivarjefall om man låter skolungar bestämma.
Vi var nämligen ute och gick vid skolan då ett gäng skolungar stod och tittade på oss. Jag som trodde de skulle säga nått elakt så säger de istället. - Men vilken cool bäbis!
Hehehe, yep..håller med..=)



Min coola bebe..=)

Vi var på g till Annelie och Ida. Ni är helt underbara! Jag och Bon hade så trevligt och de är så skönt att prata med nån som fattar..=)
Ungarna lekte på som bara den, Bon "jagade" Ida för att ge henne en puss men det fick han INTE göra! Nästa gång kanske?


Småtrollen trummar. ( tänk att de är nästan lika stora, men det skiljer ju bara två månader så det är väll inte så konstigt.)



Yes!
Två donnor med deras ungar som är i samma familjegrupp på bvc som oss ska också börja på babysången! Vekligen kul!!!!!!



Semper streckkoder

Jag har samlat ett tag nu och det har blivet ett gäng.
Så nu funderar jag på om jag ska ta en "sack seat"


Är det nån som har en sånn? Är de bra? Det verkar som en bra grej tycker jag.


Sedan ska jag nog ta en sånn här, Bon gillar att pilla med saker.

Man kan samla koder till en Quinny Zapp Sulky men jag tror inte Bon hinner äta sååå mycket till december.
Är det nån fler annan som samlar sånna koder?

Bon sov bra inatt..=)
Så ev att de har vänt, men vad vet jag...

PÖSS!



Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har en sån. Men Leo vägrar sitta i den.

Däremot har jag några streckkoder som du kan få av mig. Det är inte många, men det kan ju bli fler. ;-)

2008-08-26 @ 14:56:07
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0