Äntligen!

Hell yes!
Eller kanske det inte ännu är bra.
Vårt lilltroll har i nästan en veckas tid haft väldigt märkligt "sovschema". Han brukar sova från 19-20 och vakna pigg och glad vid 5-6 tiden.
men inte i veckan...
Han har somnat runt sex, halvsju och sedan sovit till halvtvå för att då vilja leka och han har skrattat och haft sig. För att sedan resten av natten vaknat ca en gång i timmen.
Kent har tagit han på morgonen.
Och igår var jag så trött att jag bara grinade...
Och av nån skum anledning så sov Bon hela natten från halvåtta till sex!
Så nu hoppas vi att han kommit tillbaka till sin sovrytm igen.
Jag skulle gärna vilja veta vad det berodde på att han inte kunde sova.




I fredas var vi ut till systembolaget ocj jag köpte 4 goda öl!!!
Jag drack en flaska och har sedan dess varit såååå dålig i magen! Pruppar jag så kommer det i byxan.
Nåväl, ölen var så god. Det va en veteöl från tjeckien, Zubr heter den och är en av mina favvoriter. De blir inte så väldigt ofta nu för tiden som jag tar en.
Jag kan tom räkna ölen som jag drukit detta år.
31 maj så blev jag bjuden på en 3,5
Midsommar delade jag och kärleken på en trappitsöl som smaka satan, jag tog en vanlig öl istället
12 juli drack jag en tjecköl, Staropramen  då mamma fyllde år
Osså igar en zubr.
De var gott, men nu är jag piss i magen......




Vi var även till birsta i fredas och då stötte vi ihop med en vän som har flyttat till stockholm och vi ses inte så väldigt ofta. Kent och han satt och pratade en massa medans jag och Bon traskade omkrig. Jag letar efter en Jeansjacka till Bon, nån som vet av nån? Och den ska inte vara tokdyr.
Efter birsta så for vi och hämtade en vän som bor i ljusta som jag helt glömt vad han heter....
Nåväl..
Micke!
Så heter han, han vart väldigt omtyckt av Bon.
Vi for till Selånger marknad, hittade väll inget speciellt. Halksockar till Bon och vi åt strömming med mos. Så gott!!
Igår så hade Bon sovit jättedåligt i nästan en vecka och det hade jag med. Tom på dan så ville han inte sova...
Så jag var så trött att jag satt och grät.
Kent tog Bon och stängde in mig i sovrummet så jag sov 5 timmar!
Vakande att Bon låg och sov i sin säng och han hade sovit 3 timmar.
Inatt har trollungen som sagt sovit hela natten.
Så nu är jag som jag brukar igen.
Ska se om jag får blunda en liten stund efter jag skrivet färdigt.
Idag ska vi ev kolla in selånger marknad igen och ev åka till IKEA.



PÖSS!

Kommentarer
Postat av: nikita

Albin brukar somna mellan halv sju och halv åtta på kvällen, å ja brukar försöka lägga mej vid tio. då får man iaf ett par timmars egentid :) ha en bra söndag!

2008-08-17 @ 11:02:56
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0