DET VAR PÅ TIDEN....

.....ja, det kan man verkligen tycka.
Vi mår rätt ok, sjukdommarna har dock avlöst varann hela tiden.
Det känns piss, otroligt pissigt.
Vet inte vad det kan bero på men kan kanske hända att endel föreldrar lämnar sina sjuka barn på förskolan eller kanske låter ena syskonet gå till förskolan medans det andra är toksjuk, ja eller så har just våra barn världens sämsta imunförsvar.
Inte vet jag, snillet får spekulera i detta.
Bon kommer få operera in rör i sina öron och skrapa bort polyper, känns lite jobbigt med tanke på vårat sjukhus rykte..Det kanske blir rör i låren och så skrapar de bort synvinkeln.....
Bara att bita ihop, en får inte bli blödig.
Barnen trivs mycket med varann och älskar att leka med varann för det mest, visst de ryker ihop men oftast fixar det själva.
Sedan att tjurigheten sitter i våran lilla oxe till lillebror är en helt annan lång historia, den lämnar jag till fantasin.
Mig själv?
Jomen, jag jobbar de dagar barna är friska, det känns lite som jag inte kommit med ännu men med väldigt trevliga och snälla arbetskamrater funkar det endå.
Datorn min tog ett kort farväl och slockande för gott, precis lagom till att jag skulle betala räkningar....
Min älskade sambo har dock lagt ut till en ny åt mig, Puss!

Freddie prat-jollar en hel del och sjunger några sånger, det är så roligt när de börja pratar då blir det mindre grin och gnäll när de kan prata med ett språk och uttrycka sig.
Freddie har målat sin första huvudfoting, den är så fin!
Bon hoppa liksom över det och måla en hel gubbe istället.
Han fick en väldigt fin kamera när han fyllde 3 år, en vteck kidizoom camera, helt anpassat till barn. Det är så roligt, han knäpper på precis allt han ser, verkligen ett tips till alla!


Så här ser Bons kamera ut....












....osså lite bilder av våran lilltiger.

Njut av livet nu och kanske det inte dröjer så länge förens jag skriver lite nästa gång!

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0