SOM VANLIGT?








Vet inte...
Bon är frisk.
Jag är frisk.
Kent är frisk.
Men nått med Freddie är det helt klart.
Sedan magsjukan har han varit så gnällig.
Trött....
Nu ska vi till bvc igen om ca en vecka men vägde han här hemma vilken man naturligtvis inte ska göra utan lämna sånt helt till bvc.
På våran våg hade han gått ned ytterligare...
Men det stämmer inte tycker jag och Kent.
Han ser inte lika mager ut.
Lite "hull" har tom tillkommit på låren.
Och det är inte bara hud och ben på armarna längre.
Det är hemskt att skriva men när han var som sjukast såg hans kropp ut som barnen i fattiga länder.
Inte konstigt att jag grät när jag bytte på han.
Kläderna döljde lite...
Lillen...
Inte riktigt nöjd ännu, förhoppningsvis snart.
Älskade Freddie!

ALLA BARN ÄR MIRAKEL...

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Jenny H

Hej!

Visst är barn mirakel? :)

Hoppas söta Freddie blir frisk snart så ni kan se framåt. Längta till sommaren och plaskpool ute på tomten,barnen leker och skrattar,pappa Kent grillar och mamma Lotta ligger i hängmattan,läser en bok och njuter! :) Snart är det SOMMAR!!! Kram från Strängnäs.

2010-03-12 @ 09:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0