GAHHHH!


Gullet innan han blev väldens bästa storebror!

Vi va ute en hel del idag.
Nu när det är så pass varmt.
Lika bra att passa på.
Har läst massa bloggar som gnällt om den kyliga vinter och hoppas att ni som gnällt också passat på.

De var bara 4 barn på Bons dagis i fredags och då passade de på att åka pulka och lite annat kul!
Kul!

Inte kul..
Nu ikväll...
Bon andas tungt...
Var varm...
Över 40 grader...
Ja, jag säger då de...
Det är bra tur att jag är föreldraledig.
Annars hade det blivet väldigt lite jobba för mig och Kent.
Det ÄR piss när inte barnen få va friska.
Hade en tjej där jag jobbar(hon jobbar inte mer) som "vabbade" så fort de inte passade henne att jobba...
Väldigt oärligt tycker jag.
Vill man inte jobba så säg det istället för att utnjyttja sitt barn.
Ärlighet varar längst.

Nu hoppas vi på en bra natt men när Bon är sjuk brukar de bli en jobbig natt.
Han har ont av febern plus att han får svårare att andas.

Nu ska väll de vara sista gången för i år som mina små underbarn är sjuka?

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0