FEL PÅ VÅGEN?

Näää, det var det inte...
Freddie har gått ned ytterligare 300 gram på 2 veckor..
Provade bägge vågarna på bvc.
Känns väldigt trist.
Nu väger han nästan som han gjorde när han var 5 månader..
Men Freddie är en väldigt glad liten kille som för det mesta är nöjd.
Ska kolla hans vikt om två veckor igen och om han inte gått upp nått då så ska lillen bli kollad så han inte har någon allergi eller vad som gör att minskar i vikt.
Men det kanske är fel på bägge vågarna som de har på bvc...


Vi är ute ett tag varje dag nu när det går. Jag hoppas att alla ni som gnällt om den kyliga tiden också är ute nu. Jag gillar denna tid plus hösten. Sommaren gillar jag inte, det rengnar mets hela tiden.





PÖSS!



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gnäller inte. Finns

mindre bra väder, men ännu sämre kläder.Man ska vara utrensning stund varje dag.Kroppen behöver det.Ha det så bra på er allihopa!

2010-03-26 @ 23:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0