MIN HEMLIGHET

Nu kommer jag inte ihåg precis hur många år jag var.
Men nått mellan 8-10 år.
Mina föreldrar hade tagit med oss barn på en konsert som va på folkets park.
Massa musik, dans och glädje.
Men mitt i allt detta tog mina öron in för mycket hög musik och skadades.
Jag fick en bullerskada.
Mitt högra öra tog mest skada.
Men också det vänstra.
Det är inte roligt att inte höra vad folk säger och ännu mindre att hela tiden fråga VA?
Sedan blir inte skadan bättre och snare sämre.
Inte så att jag hör sämre dag för dag utan vissa dagar piper och låter det så mycket i öronen att jag har lätt till att få huvudvärk.
Samma gäller om barnen är väldigt skrika nån dag så gör det ont i mina öron.
Jag vet att det aldrig kommer bli bättre och jag hoppas att det tar länge innan jag inte hör alls.
Det är min hemlighet.
Men inte nå mer.

PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0