JÄTTEBILLIGT!

När vi bodde i Bosvedjan var vi till Erickshjälpen varje gång de hade öppet.
Nu blir det inte så ofta.
Men varje gång har vi verkligen fyndat.
Skulle kolla efter en syskonvagn som fanns där men den funkade inte för oss, små hjul och lite annat.
Men vi hittade en stol för 90 kr och massa, ja massa sommarkläder.
Tyvärr va det väldigt lite pojkkläder.
De fanns massor tjejkläder.
Men snart far jag dit igen, och igen.


90 spänn kostade denna stol som vi tittat på åt Bon massa gånger. På IKEA kostar den nästan 600 kr.
Fynd? Jomenvisst är de det.

Idag är det Temaavslutning på Bons dagis.
De har jobbat med skogen hela året.
Så sång, vernsage, tårat och mys väntar!!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: jezz

hej!

allt bra me er? vi har gått och blive tvär snoriga hela familjen :S Nu är badrummet nästan klart iaf.. de tog väl 9 veckor.. Såg att de hade tage väldans lång tid för er när ni bodde i lgh... inte alls nå roande kan ja tänka mig...

Lust att ses nå framöver?

var ju ett tag sedan...



Kram

2010-06-06 @ 20:47:29
Postat av: jezz

Yes jag har kvar ditt nr så ja skickar ett mess i veckan =)

2010-06-07 @ 08:01:18
Postat av: Lotta

Såg den igår jag med.. Tyckte den var sådär. Rätt seg! Hände ju typ inget...

2010-06-07 @ 19:59:57
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0