ÄNTLIGEN!

Jag har mått så jävla illa på ren svenska nu några dagar.
Först blev jag tokförkyld sedan kom illamåeendet och magsmärtor.
Så ni kan ju kanske tro vad vi trodde att det var...
Men nej, inte än på ett tag, år...
Jag har äntligen fått mens!
Det känns märkligt nog väldigt bra och jag känner mig äntligen som en hel kvinna!
Jag har fruktansvärt ont stundoms precis som jag alltid haft när jag haft mens.
Men jag har blivet väldigt mycket mjukare och lungnare.
Detta har ju fattats mig i många år.
2006
September
Det var förra gången jag hade mens.
Nu hoppas jag att jag får vara en hel kvinna ett bra tag till.
Det gör så ont.


Jag 2006

PÖSS!

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo då, han gillar att åka vagn. Beroende på vad vi gör. Men går ganska bra =) Kan ju ta en promenad tex och då åker han =) På stan vill han kanske kliva av lite då och då..

2010-01-24 @ 09:59:11
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0