ETT PAR VÄLDIGT JOBBIGA DAGAR...

....vet inte om det är över.
Början.
Bon kom hem tidigare från dagis i tis och va "dålig i magen".
Inget mer hände för han.
Men först för mig som började spy på torsdan.
Sedan skulle naturligtvis Freddie sova med mig som en igel.
Hörde han under natten att han låg och försökte spy men inte kom det nått.
På morgonen totalvomerade lillen.
Han kunde inte behålla något.
Jag kunde inte hålla borta tårarna när vi trodde han hade slutat spy och fick se att vätskeersättningen bara "rann".
Kent kom hem tidigare från jobbet.
Jag och Freddie fick vila och jag sa till min son, Nu måste du vara stark lille du.
Efter sovandet plus 1 dl vätskersättning som han Behöll kändes det mycket bättre.
Nu är han mest bara väldigt trött och har fått välling, ja faktist en hel flaska.
Men han sover väldigt "oroligt".
Jag hoppas det är över.
Har lyssnat mycket på Oh Laura-A song inside my head, a demon in my bed mycket under dessa dagar och de hjälper. Det är inte bara Release Me som är bra. Alla låtarna är bra.




Så är det just nu här.
Vi är på bättringsvägen.
Vi har mycket starka barn.
Kalla mig ego om jag inte orkar kolla runt just nu och här.
Det finns inget viktigare för mig än mina barn.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: anna

varit där....så jag vet hur det känns. Först den minsta(8-åringen)å när vi trodde det va lungt åkte han på öroninflammation och jag blev sängliggande av vinterkräksjukan i två dygn bläää Håll ut, det vänder.Jag lovar..

2010-02-28 @ 09:20:44
Postat av: Marie

Krya på er!

2010-02-28 @ 13:24:39
Postat av: jezz

Men huvva! stackars prinsarna.. Krya på er!! kram

2010-02-28 @ 20:31:23
Postat av: Elin

Usch! låter inget vidare! Krya på er!

2010-02-28 @ 23:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0