ÅNGER....

Som fan!
Det är massor!
lite många saker som gör att allt faller..
Tex först missuppfatta mig inte det kommer bli skönt att börja jobba men det innebär stora förändringar för våra små hjältar Bon och Freddie.
De kommer få vara på dagis mycket mer.
Bon har vanan men inte Freddie och det va meningen att han skulle ha börjat nu i maj men eftersom han inte mår bra så väntar vi tills augusti.
Sedan att just inte varken freddie eller Bon får vara friska.
Det är så jobbigt!
I går kväll började Bon hosta tills han vaknade och vägrade sova ensam vilket inte gjorde så mycket.
Tur att vi har bricanyl till han och att det funkar så bra.
Sedan verkar de som Bon ska flytta upp till syskonavd på dagis till hösten.
Vilket inte är så konstigt då det kommer massor av minibarn som Freddie till småbarnsavd och de tillför inte så väldans mycket till en liten kille som hellre behöver lite äldre barn att leka med.
Men det känns väldigt, väldigt på nått vis.
Det är massor som jag tycker han inte kan ännu.
Men utvecklingen kan ju ta stora kliv ibland.
Nu kan vi ha pratstunder med Bon men förstår inte allt han säger ännu.
Idag tex tittar han på korten då han och Freddie var bäsar och säger titta bäbis! Jag säger, vet du Bon att det är du? Näääää inte jag säger Bon och tokfnittrar....
Söthjälten!
Sedan är det lite till men inte nått som solen ska få skina på just nu.

Måste få sända en tanke till alla er som försöker få en liten bebbe.
Vet att det är många.
Jag och Kent vet hur frustrerande det kan vara.
Vi kommer alltid räkna med våran lillplutt som inte finns hos oss som en påminelse om att man verkligen inte ska ta något för givet.
Det är svårt ett bra tag men på nått vis blir det ljusare och tankarna som finns i huvet skinras.



PÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0