400!

Freddie har gått upp 400 gram!
Vi är så glada!
Han ligger låångt nere på sin kurva men han är glad endå och det är ju det som spelar roll för oss.
Fick med hem ett uridon så vi får ett urinprov och det var inte det lättaste att få på.
Få se hur natten blir..
Bon tyckte det såg jättekul ut...
Ja, Bon är bäst på ta spruta!
Han skrattade och ville ha i den andra armen med.
Fick ett fint Bamseklistermärke för prestationen.
Av mig ska han få ett Nalle Puh påslakansset, eller tom två.
De var så billiga på Ellos.
Hittade kaffemuggar med som passade i min stil.

Han kommer ÄLSKA den!

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: sophie

Jag har just nu en tävling på min blogg i samarbete med Ping Pong Barnkläder, jag har valt ut 3st klädesplagg och ett par skor du får välja mellan. Det enda du behöver göra är att länka till tävlingen på din blogg + skriva en motivering varför just du ska vinna.



Jag följer dig gärna via bloglovin, om du vill göra detsamma.

2010-04-15 @ 13:12:46
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0