VAD SKA JAG SÄGA......

.....Vi börjar med natten mot fredan, där började det.
Bon somna som vanligt sju men av någon anledning vaknade han tolv och var tipptopplekasugenpigg.
Fick han att somna om till 1, for fram och tillbaka överallt till klockan 3.
Det GICK INTE att få han att sova.
Gav han vatten, det brukar han somna av på fem minuter max men icke.
Kom på att ge han välling som han långsamt pillade i sig i en timme för att sedan spy upp allt på mindre en tio secunder.
Fick duscha av en stackars skrikande Bon, han förstod nog inte vad som var poängen med det hela.
Rena kläder, bytte i sängen.
Somnade på fem minuter....klockan var då halvfem.
Bon vaknade pigg och glad halvsju.....
Jag började nästan gråta.
Trodde verkligen inte att han skulle vakna så pass tidigt när han hade varit vaken nästan hela natten.
Kent kunde inte vara hemma.
Kents föreldrar jobbade....
Pappa kunde inte komma från sitt jobb...
Mamma hon jobbade......
Men pappa undrade om han kunde hämta Bon efter han jobbat klart så Bon fick sova hos dem.
Tack snälla!
Bon var toktrött och sov fyra timmar mitt på dan så då fick jag, tröttast som jag var också sova.
Saknade Bon nästan genast när han for iväg med bästa morfar men samtidigt kändes det skönt att få en sovmorgon.
Bon hade sovit jättebra hos moffan och mommo.
Han vaknade inte förän åtta!
Förädare....=-)
Men vänta!
Kent la Bon sju och han somnade nästa bums igår och gissa när han vaknade imorse?
6?
NÄ!
7?
NÄ!
8?
NÄ!
850!!!
JA!
850!
Så länge har han aldrig sovit förut.
Sedan ville Bon sova midda elva och vaknade inte förän strax innan två!
Men då när han kom såg det ut som han vuxit 5 cm plus att skorna var för små.
Ibland händer det.
Puss på dig min superhjälte!
Lev länge så världen får njuta av dig länge!




Vaaaart är beben?


Vem har sagt att man inte får leka med maten?

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Det är verkligen inte kul med dessa vakna nätter, tur att barnen är så söta annars hade man nog satt ut en annons ibland ;)



Kram kram

2009-09-21 @ 21:24:04
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0