MER TID

Önskar att mina barn inte växte upp så fort.
snart fyller våran hjälte Bon två år.
Det är helt fantastiskt!
Osså Freddie fick första "smakisen" idag.
Som han åt, han kunde inte få nog och fattade inte vad ont i magen kunde innebära alls.
Så trevligt att vara alla runt bordet nu.
Bons nya favorit är.....
.....
.....
Asterix!
Bon skrattar som bara den åt Obelix och lille Idefix.
Våran Bonifix...
Han har verkligen börjat att visa känslor för när det blir spännande vill han gärna komma och sitta nära, nära.




Snart har ingen tid med mig.......

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Elli Caramelli

Ja tiden går otroligt fort vet hur du känner dig ;)



Jag hoppas verkligen att jag snart får tillbaka mitt riktiga kök, allt blir så mer komplicerat när man har barn också då man måste ha riktigt mat osv.

Hihi så sött han blir en karl som vet hur man håller rent då ;)



Trevlig helg på er också :D

2009-09-04 @ 21:26:15
URL: http://bellan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0