PÅTÄNDA MANUSFÖRFATTARE?

Men seriöst, vissa barnprogram får mig verkligen att fundera ifall de som skrivet skiten befinner sig i Hunter S. Thompsons helgalna nerdrogade värld.
Vad menar jag nu då?
Men först dessa menlösa Teletubbies, vart ska ungarna finna dessa tokfolk? Är det nån som sett en sånn ute på gatan?
Sedan nätt som jag bara gapade åt häromdan, detta hände...
Bon kom och var jätteledsen, vilket han inte brukar osså ville han visa mig vad som var fel så han tog in mig till vardagsrummet och han pekade på tvn och grinade.
Men va fan, tänkte jag och började kolla lite, det var en blå skum varelse som inte såg klok ut plus nån poppsy daisy eller vad hon hette.
Sedan kom pyttesmå onkilonker eller som de nu hette...
Det såg verkligen hemska ut.
Tror att det hete "night Garden", låter ju som en skräckfilm bara titeln....
Bon visade att han försökt byta kanal men det hade inte gått så bra alls, han ville se tv men inte den där skiten.
Stackars lilletrollis.
De borde lägga mer energi till att gåigenom märkliga barnprogram än tex komma på att fildelning ska vara olagligt.
De sunkiga barnprogrammen har ju alltid funnits men ingen som gjort nått åt det.
Vem kommer inte ihåg ett program som hette "dockhuset" som gick på sjuttitalet, jag var livrädd för dockhus, dockorna levde ju på nätterna!
Oki, ungarna våra ska inte kolla på tvn så mycket, lek och läs för dem istället och när de väl får se tv, låt dem se nått som inte sätter in hemska bilder i deras skallar...
.......................................................................................................................................

Jag fick gå hem idag från Bons dagis, så nu är han där för sig själv.
2 dagar var jag med.
Hur många dagar har ni som nu har ungar fått vara med på inskolning?

..........................................................................................................................................


MIN!!!!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja sjuka program finns det gott om. Jag kommer ihåg den där jäkla vilse i pannkakan...Huvvaligen!



Max var jag med en dag sedan fick jag sitta i fikarummet dagen efter, och sen var det full rulle utan mig=)

2009-05-05 @ 16:06:15
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Marie

Hahahaha...Vincent tycker att "drömmarnas trädgård" är jättebra. När han var mindre var det det enda program han ville se. Snacka om att barn är olika.

Transformers är nått som jag tycker är skit...men många älskar verkligen d.

2009-05-05 @ 18:09:35
Postat av: Marie

Huuuuaaaaa, ja vilse i pannkakan fick jag mardrömmar av...jävla storpotäten som skrämde mig!

2009-05-06 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0