ETT OCH ETT HALVÅR!

Våran trollunge blev ett och halvt år häromdan, den 24 maj närmare bestämt och eftersom inte Bon har någon namnsdag så bestämde vi att fira hans namn just den 24 maj.

Pappa Kent for och köpte tårta och lite annat gotta..=)


En sak jag bara måste få skriva av mig.

Det är skitjobbit just nu, vet inte vad som hänt med Bon men han gör allt han inte får och inget som han ska. Häromdan sa jag ajjabajja till han tills jag blev hes.

Jag känner mig som sämsta mamma hittils, känns som det inte spelar någon roll ifall jag säger åt han eller struntar i det.

Freddie som är väldigt diskret, grymtar till när han vill ha mat sedan vill han bara sova så Bon får mesta uppmärksamheten, jag leker flera timmar med han, kramar, pussar, läser, nattar..inget är ändrat bara för att vi blivet 4.

Det är inge kul att bara skälla hela tiden och när jag nattar Bon och han somnat gråter jag bara, jag vill inte att dagarna ska vara som de är nu.

Samtidigt är det inge vidare att Bon ska vara sjuk för då kan vi inte göra nått, eller vi gör saker, är ute men det är inte samma sak som att få besök eller åka och hälsa på någon.

Jag känner mig så ensam.

Det känns bara piss.




PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej du vännen, det är inte kul när de kommer i trotsen och det är väl första trotsen han är inne i nu då. Bara att vänja sig, tyvärr. Men inte ska du gråta om kvällarna, du är ju en jättebra mamma som han älskar oändligt, men han kommer testa dig genom alla år framöver för att se var gränserna går.

KRAM!

2009-05-29 @ 00:20:00
Postat av: ★ katta ★

Han har tydligen kommit in i en trots ålder. Det gör alla barn .. och de kommer och går hela tiden. Min dotter var oxå besvärlig ett tag, men peppar peppar så har hon lugnat sig! Bit ihop och va stark.

2009-05-29 @ 06:32:07
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Malin Näslund

Det är ingen dans på rosor under småbarns-åren....men man får ta sig samman och tänka att det är bara en sån lite tid som barnen är små, vips så är dom stora....se på Hanna o Max, vet inte var tiden tog vägen!!! Håll ut LOTTA!!! Du fixar det!! KRAMAR till er alla 4!

2009-06-02 @ 08:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0