AJAJAJAJ!

Jaha.
Så har jag börjat fått förvärkar.
Fatta om att jag blev skraj när jag börja känna det där "molnandet".
Fick förvärkar tidigt med Bon med, men visste inte om det då, eller att det var just sånt..

Men ojsan!
Bytte Bon som vanligt häromdan.
Som vanligt när han ska ställa sig upp får jag världens goaste kram.
Bons som vanligt ordföråd, laldiladiladiladiladila kan helt plötsligt brytas med ett ord eller nått nån enstaka gång.
Men vet ni vad det lät som han sa där vi stod och kramas?
-Jag älskar dig! Åhhhh, jag började nästan grina!
Kan inte vara helt omöjligt att han sa det för vi säger det till han massa gånger varje dag.
Jag är så lycklig i mitt lilltroll!
Yee, när Bons farmor var banvakt så hade hon tyckt att han skriket älskling flera gånger.

Dagis, då?
Han fick vara där hela dan idag, han hade inte varit där på en vecka.
Faktist första riktiga dagen han varit på dagis överhuvudtaget.
Bon vart överöst av beröm!
Fatta om jag blev stolt enda jag fick ur mig var tack!



PÖSS!



Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad gulligt =)

Han är verkligen en kopia av sin far till utseendet va?

Snart är ni fyra ;)

Kram

2009-03-12 @ 21:32:18
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Men huga va gulligt! =) Sist jag sa det till Max så sa han Bajs...trevligt med barn ibland ;P

Oj förvärkar!? Då är det nog inte längt kvar kanske? =D Det ska bli spännande att se vem som bor därinne!



hare bäst!

2009-03-12 @ 23:01:20
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0