SKA INTE VARA SÄMRE..

Hittade en tuff lista hos både http://tostberg.blogg.se/index.html och http://woodland.blogg.se/
Here we GOOOO!

Vad heter Charlotte och Kent
Hur träffades ni? Pipeline
Hur länge har ni varit tillsammans? 16 år
Är ni förlovade?   no
Bor ni ihop? yee
Har ni barn? Japp, ett troll
Har båda körkort? Nej.
Kommer du ihåg er första kyss? klart jag gör
Vem sa "jag älskar dig" först?  Kent
Vem är äldst?  Kent
Vilka stjärntecken är ni? lätt, jag ä vattuman ock Kent är jungfru
Vem är längst? Kent, 15 cm längre
Vem sjunger bäst? Bäst, mest sjunger jag...nog om det...
Håller ni varandra i handen på stan? nästan jämt
Vad har ni gemensamt? massor
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? nee, inte direkt
Har ni nån speciell låt? många!
Har ni stora framtidsplaner? vi tar dan som den kommer
Har ni gråtit i varandras armar? ja
Har ni varit utomlands tillsammans? Nej
Vilket är ert bästa minne? bon, alltid!
Vem lagar bäst mat? hmm, det blir nog dött lopp,
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?  leker lite med bon, nattar han. sedan pratar vi lite. jag går och lägger mig mycket tidigare än kent
Ger ni alltid varann en puss när ni ses? japp!
Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades? nja, 3 milungefär. eller vänta! kent låg i lumpen så hur långt är det från sundsvall till östersund? 30 mil??
Blir du lätt svartsjuk? japp...
Brukar ni bråka? neee.
Ringer eller sms:ar ni mest? ringer.

Kommentarer
Postat av: Annelie

He,he jag snodde oxå listan...

Jag ger dig bara ett tips tills nästa bäbis kommer; Lyssna inte på alla "bra" tips du kommer att få av alla. Man orkar inte med när alla "bra" tips väller in över en, via mail, tele, grannar, vänner, osv,,,

Gör som känns bäst för dig, det som passar bra för en familj kanske känns helt galet för nån annan...

Ha en fortsatt trevlig helg!

KRAM!

2009-02-14 @ 10:48:25
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0