NAMN....

.....Vi trodde att vi hade kommit på nått fint namn till trollet som bor i min mage, vi hade både ett pojk och ett flicknamn. Men på nått vis kändes de inte riktigt bra.
Satt och filurade på hela kvällen och nu har vi två ny fina namn(enligt våra standard vill säga), inte lika ovanligt som Bon och inte så ovanliga namn plus att det funkar med Bon.
Men!
Vi är ju sånna som måste se om namnen passar.
På Bons vaccinkort står det "Gosse" Andersson.
Han fick heta lillhjärtat några timmar och det gick ju bra det med.
Där fick vi fundera ett tag, men han är ju Bon.
Inget annat namn skulle funka för han.


Bon Scott


Till nått helt annant.
Fanns ingen bra syskonvagn på "mammamias".
Men det fanns verkligt fina barnvagnar där till en bebbe.
Och ingen av dem var direkt dyra.
Så åk dit och kolla vet ja!
Mamma var med ifall jag skulle hitta någon bra vagn.
Jag fattar inte.
Hon är snäll men ska alltid hålla på ett visst sätt.
Det är en massa blablabla hela tiden.
Fick tillslut kraftiga sammandragningar så jag fick kuta in på en toa för att lugna mig ett tag, trodde ett tag att bebben skulle komma ut där på toan.....
Inge kul.



PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att ni hittat namn... Det har INTE vi (tror jag), eller jag har ju gjort det men inte pappan i fråga så operation övertalning är påbörjad och jag vet ju att han ger med sig ;)

Syrran har ju en syskonvagn som är skitsmidig, köpt på babyproffsen till ett kanonpris!

2009-02-07 @ 09:52:49
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0