LATTEMAMMA?

Hahahaha!
Så fånig tänker jag inte bli, det närmaste trendig jag kommer va är att jag dricker en chai ibland.
Och då hemma, när jag sitter och datar lite.
Fattar inte hur tråkigt det måste bli för ungarna när mammorna ska sitta på ett fik och tjata coola barnvagnar och allt sånt.
Äh, vi går till öppna förskolan istället, Bon far omkring där som han ägde stället.
Bättre det.
Helt plötsligt hör jag glassbilen(!!!!) utanför.
Vem kastar sig ut för att köpa glass nu?
Eller rättare sagt vem kastar ut ungarna sina för att köpa glass nu?
Har inte fattat ännu varför glassbilen kommer en vardag och inte på lördagarna istället, måste helt enkelt vara ett av Lucifers sätt att skratta en i ansiktet.
Aja, måste tycka att han har humor ivarjefall.
Han gick hett till under hela åttitalet, fatta vad han lurade på oss ofantligt komiska kläder och frisyrer...
Jaja...
Bon?
Han är sjuk fortfarande.. men det hindrar han inte att leka som han vore skogstokig.
Överaskade mig helt när jag tyckte att han skulle sova ett tag.
Han brukar skratta åt hela iden och springa vinkande ifrån mig.
Idag kom han och kastade ner sig i sängen och somnade på tre röda!
Yee!!
Aha.
Det var den dagen....
Imorgon?
Ska kolla om vi kan vara ute lite.


Lisa fick ett bryt på katten utanför...


Lilltrollis...


Satt så här fint tills jag började prata med han...


....då blev han bara tvungen att greja.


Kolla! Jag har inrett lite idag!!!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi ja det gjorde jag verkligen :) Ja det var otroligt skönt att få bort alla dessa mattor :) har målat o donat lite o det är ju nåt hela tiden att göra :) har ni renoverat mycket?

2009-02-03 @ 21:58:38
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hm, det lär nog dröja innan jag får mitt älskade badkar, jag får åka runt o bada hos vänner i stället... Tack för tipset, men jag vill ha overall på henne nu när det är så kallt. Hon sitter bra i skyddet ändå tycker jag!

Vilken dag är det du fyller år?

KRAM!

2009-02-04 @ 19:20:10
URL: http://anneliehojland.blogg.se/
Postat av: Mia

Här åker glassbilen på fredagar. Men jag glömmer alltid bort vilken fredag, så jag missar den ALLTID!!!

2009-02-04 @ 19:47:48
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Marie

JAG!!!!! köper glass nu, även om det är 20 minus ute ;) Vincent hör glassbilen på lång väg ;)

2009-02-09 @ 21:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0