EGEN TID.

Måste få säga att det har jag gott om.
Trodde aldrig att jag skulle få nån egen tid överhuvudtaget medans jag var hemma med trollis.
Nu?
Jamen han sover nästan alltid innan åtta och nu i snart en veckas tid har han vaknat starx efter sju.
Imorse var det en höjdpunkt, hörde lilltrollet...
-ladidadadadadadadadadada, mmmmmhhhmmmmhhhh. Ladiddadadadadadadadad, mmmmmmmmmhhhhhmmmmmmhhhhh..osv...
Det där mmmmhhhh ljudet gör han när han ska pussas.
Tittade till han och frågade om han ville kliva upp eller ha välling.
Han ville ha välling för han for som ett skollat troll i till köket och ställde sig nedanför micron och pekade plus mumlade nammnammaaamm.
La mig med han och han tutade i sig vällingen fort.
Istället för att fara upp igen låg han kvar och fortsatte med sitt lasidadadadada, mmmmmmmhhhhh! somnade efter en stund och så vaknade vi tio!!!
Yeees!
Aja.
Men som sagt jag har massa egen tid, trallallla!
Bon är mycket bättre i magen.
Läste i en barnbok som jag har och där stod det att vissa barn blir lösa i magen av banan.
Åh, fan tänkte jag...
Bon har fått massor med banan. Nästan varje dag sedan han började smaka på annan mat än bröstmjölk.
Bort med banan!
Han har inte fått det på en vecka och nu är han nästan hård i magen istället.
Så var det med de!
Tänk va mycket man inte vet.
Mera?
Vi var faktist ut idag.
Tog bussen till ica och sedan hem igen.
Jaha?
Ska få egen tid i morgon med, Bon ska få vara med farmor ett par timmar.




Jajustja...
Måste få beklaga mig!
Jävla sendrag!



Bon äter smörgås.......

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Sofia

vilken sötnos

2009-02-08 @ 13:20:57
URL: http://metrobloggen.se/lovechild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0