ECAAB

Det kan ju du fundera på, vad som menas med det.
Nått förslag?



Tack alla som grattade både här och på facebook. Det senare kan jag av någon anledning inte logga in till men kunde läsa de vänliga orden i min hotmail.
Tack!

Har haft ont i huve hela dan.
Och ingen värktablett hemma.
Ska stoppa ner huve i kudden strax.
Underbara lilletrollis var lite svårsövd idag, istället för att sova kom han på att pussas hela tiden..och skratta...
Märkligt det där att vissa kvällar tar det 15 minuter för han att somna medans andra kan det ta en timme.
Yee, Bon gillar Turbonegro med. Och nu har han bytt dansstil. Förr så stod han på stället och diggade. Nu "kutar" han omkring på stället så han nästan ramlar omkull.



Nått lite småirriterande är att vi fick ett fint kort av tjejen som kör postbilen, hon ville att vi skulle skotta lite bättre framför brevlådan.
Jomenvisst kan vi göra det, kommer inte hända fören tills helgen dock.
Brevlådan går det att komma fram till och hon har kommit till den, vi har nog sett hjulspåren.
Tycker det är märkligt.
I Bosvedjan där vi bodde innan var det en äldre man runt 60 som delar ut post. Han har en cyckel och springer upp och ner för alla trappor och är väldigt trevlig och klagar aldrig.
Här är det en yngre tjej som kör bil postlåda till postlåda och husen är inte långt ifrån varanndra så hon skulle mycket väl kunna ta sig en promenad runt kvarteret.
Så kan jag tycka.
Men det är jag.
Jag är jobbig, ja vet.



Nån trevlig hittade jag på försäkringskassan.
De blev nått stul när jag skulle byta bank och sånt på deras sida men hon skulle fixa till men jag skulle få utbetalningkort denna månad.
Har bytt bank så mina "tillgångar" har varit frusna(de med..) ett tag. vilket är bra, jag har ju inte gjort av med nått.



Kent köpte ny fin systemkamera. Hade tänkt ladda upp bilder från den men det skulle ta 1 timme och 45 minuter på min sketna dator att ladda upp så det blir nån annan gång.
Fina bilder blev det ivarjefall, tom JAG blev fin!
Kent har gjort en grej och han är så fin!




PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hon kör nog säkerligen inte bara posten i ert kvarter. Så skulle hon gå skulle nog hennes chef fundera varför hennes rutt tar sån lång tid.

Vi har inte ens postlådan intill vårt hus, utan här har dom samlat ihop 5st på ett ställe. Och vi slipper skotta där. :-D

2009-02-13 @ 08:18:43
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, jag tror inte att hennes försäkring gäller om hon kliver ur bilen faktiskt. Vi hade samma problem när jag bodde i Essvik. Var det oskottat fick vi ingen post!

2009-02-13 @ 08:43:51
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: jezzia

såg att du har facebook... vad heter du där???

2009-02-14 @ 22:37:19
URL: http://xjezzx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0