FRISKA!

Nuså.
Nu ska vi mest troligt vara så frisk som bara vi kan!
Igår var det inplanerat att mina föreldrar skulle va med bröderna bus medans jag och Kent julhandlade.
Fick dock ett väldigt tråkigt samtal från min mamma på lördan att min pappa har lunginflammation.
Så väldigt tåkigt.
Men hon skulle komma endå men snabb som vi var kollade vi med farmor om hon också kunde komma och vilken tur vi hade!
Både mormor och farmor vart dagen väldigt bra för bröderna och vi NJÖT för fullt där vi strossade helt utan kidz.
Log åt varann när vi gick förbi nån tokstressad familj med tusen barn som skulle ha allt och inte åka vagn.
Våra barn är väldigt snälla och tycker det är roligt att följa med på affärer, de gillar att tittä på folk och alla grejer men att bara slippa momentet att få ut vagnar och kidz ur och in i bilen det är underbart!
Vi går hellre till affären när vi ska handla.
Så nu är nästan allt införskaffat.
Ska ta en sväng till ica imorgon sedan ska det vara klart...
Barnen somna så otroligt, iförsig brukar de göra så.
Det är väldigt skönt att vi fick barn som sover på natten.
Synd bara att Bon ska vakna så tidigt, i morse var han uppe 3-6 sedan fick jag han att somna så klockan var strax innan halv tie när vi traskad upp.
Det resulterad i att Bon inte ville sova middag så han somande på tre röda, jomen det gjorde de båda.
Freddie har varit väldigt missnöjd hela dagen.
Han är stenhård i magen.
Kan inte vara så kul.

Tror att kidzen kommer bli väldigt glada och nöjda över sina julklappar.

Men har också donerat lite pengar till statsmissionen med.
Det går inte att sluta tänka på de hemlösa nu när de är som kyligast ute.
Det är jättelätt att donera lite pengar.
Gå till deras hemsida.
http://www.stadsmissionen.se/Geochhjalpa/Privatperson/Ge-en-direktgava/

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0