LÄTT?

Att "geni-förklara" ungar sina?
Jomen, de tror jag verkligen att vare föreldrer gör.
Bon är rena rama rymdforskaren och VD.
Freddie han är extremt bra på hålla tal, ofta, gärna, sent och länge.
Plus om inte Freddie får sitta blir det diktatur här meddesamma.
Det är så roligt att få uppleva alla små steg ungarna gör, och få vara med om att le med dem och säga till att de är duktiga.
De är verkligt små steg itaget men jag som jobbar med människor som varken kan tala eller gå tycker att det är helt fantastiskt att Bon hoppar och Freddie rullar runt för att se sin omgivning bättre.
Att jag få njuta i stora drag av mina ungar är nått som jag uppskattar varje vaken sekund.
Alltid.
Mammas underbarn!
Älskar er alltid!!!


Sötungen min!


Kan ni inte smila lite för mamma?


Kan de vara början på en fin vänskap?


Gooooomorgon!!!


Mamma hjärta Bon!


Hittade de här kortet på Bon, visst ser han äldre ut än 18 månader?

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Haha, precis :)

Affe har precis lärt sig säga rulltrappsreparatör så det tar sig här oxå ;)

Nä du Lotta, jag är så skittrött på att alltid få gliringar om att han inte kan sitta, krypa med mera...

Ha en bra dag =)

2009-08-24 @ 12:27:29
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Bröllopsbloggen

härliga bilder



kram

2009-08-24 @ 12:42:29
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0