ÄLTANDE...

...stå ut.
Efter vi tog bort darling Lisa vaknade Bon faktist mellan 6-7 tills igår.
Men vi gjorde fler ändringar tex får Bon majsvälling nu istället för fibervälling som han blir lös i magen av.
När vi var på semester hade trollis toksvårt att somna i resesängen och somnade inte förän 21-22 istället för 19 men vaknade endå 6-7 tiden.
Men nu verkar han vara tillbaka till sina ofantligt tidiga rutiner, det är så jobbit.
Piss.....

Igår?
For vi till moffan och mommo eller rättare sagt moffan kom och hämtade oss.
Bon fick leka en massa i en lekpark som var nybygg, han hade så skoj!
Min lilltrottsis kunde tom hålla mig i handen när vi skulle gå tillbaka, ok kort stunder men det är STORT!
Vi får nästan inte ens gå och hålla Bon i handen när vi är här hemma.
Sedan skulle vi bada i polen men tråkigt oplanerat hade ingen stoppat klor iden på länge så botten var för hal att kunna stå på, men Bon roade sig med att kasta allt vatten på mommo istället....
Freddie var på sitt sämst humör från att vi åkte hemmifrån tills vi kom hem igen, hemma bäst tycker han.
Osså hemma får han äta ifred med mig och Bon.
Nu är trollBon trött och sjunger på nattalåten......naaaaaaaanaaaaaa....
Asså, det skulle vara rena drömmen att vara stendöv.
Ni som inte har ungar men kanske har sett filmen "Dum och dummare".
Kommer du ihåg "världens jobbigaste ljud"?
Typ så låter Bon nu fast gånger 10......

Och jag måste ju skärpa mig!
Ska be Kent ladda ned kort på mig får ni se.
Bara för jag går hemma och skräpar finns ingen anledning....
Aja, vänta nån dag får du se vad jag menar, jag trodde inte det hade vart så hemskt.


Idag?
Kommer Bon och Freddies Faster!
KUl!



PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0