INGE ATT GÖRA....

.....eller ännu hellre inte lust att göra nått.
Fatta at nyss upptäckte jag att jag grät.
bara kände tårarna rinna, så märkligt.
Iförsig kanske inte.
Jag har iknappt sovit nått de senaste nätterna, Bon är sjuk och sover som en kratta.
han är jättesnorig så han näsatn kipar för att få luft och då vaknar han och gråter. Man kunde tro att han sover lite längre på morgonen då, men inte...
Osså hade jag velat fått lite gjort här hemma.
Och det blir svårare med en liten som ska göra precis lika dant som en annan.
Fattar inte att Kent inte gör ett dugg här hemma, orkar inte tjata hela tiden heller.
Han bara sitter och spelar sitt spel så fort han får tillfälle....

Till dagens aktivitet...
Ja, som vanligt upp trollis tokpiggt trallande och skrattande, jag trampande efter.
Men han är jättesnäll och duktig och kan sitta i soffan, dricka lite majsvälling och kolla på bolibompa så jag vilar ögat ett tag varje morgon.
han säger till när han har skitet sedan blir det frulle.
Sedan när klockan är runt 10 vill han sova, inte så konstigt., när han är på dagis hinner kl bli 12 så han orkar vara uppe tills dess med.
Aja, efter uppvaknande och lunch gick vi ut och jag ska leka trädgårsmästare.
Vi har en slingerväxt som mest är hoptorkad och  jättestor.
Frågade mamma om man skulle klippa ned den, och det skulle man tydligen.
Sagt och gjort, fåse hur den artar sig nu.
Vi har massor skoj i våran trädgård.
Tex körsbäsrsträd, skogshallon, jordgubbar, tomater, vinbär och smultron.
Osså grannes kattjävel använder hela våran tomt till kattlåda, vilket är mindre kul, ska köpa nått medel och strö ut. Plus kasta ut våran katt så kanske grannes katt inte går på våran tomt.
Sedan tog vi oss en tur runt kvarteret, Bon halvsov och gäspade hela tiden men inte skulle han sova, heller.
Nu sover han så det blir en tidig kväll för mig för han lär ju vilja kliva upp 3 eller nått....



Mage och trollis, mage vecka 35...


Trollis rum, jag möblerade om lite, de svarta gardinera ska väck.


Osså leksakerna...Jag tog snabbt kort innan trollis börja hä ut allt....


Hittade barnvagn på erickshjälpen....



...osså fin åkpåse till Bon, yee det är Jeanstyg...=)

PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0