HAR DU ETT LITET FYLLO HEMMA?

Läste någomstarns att ha ett litet barn som lärt sig gå är precis som ha ett fyllo hemma, fast betydligt "lättare" att hantera än de som sitter på bussterminalen.
Men det stämmer ju.
Mitt "fyllo" skrattar, skriker och gråter om vartannant.
Han skiter och kissar på sig.
Ibland står han bara och spyr rak över golvet, nån gång har han halkat i hela "härligheten" och ligger och "plaskar" med handen...
Kastar mat, dryck och har inget bordsskick.
Svamlar på helt osammanhängande, ibland hörs nått enstaka ord, gärna trallande och pratar helst med sig själv.
Har ingen som helst körvett när han använder sin sparckbil, sitter helst bakochfram.
Går rätt oki ifall han tittar rak fram, tittar han nedåt går det mest åt sidan.
faller gärna och plötsligt in i sång och dans.
Dricker gärna upp en hel flaska åt gången och sover "ruset" av sig.
Men fatta hur mycket jag älskar mitt fyllo!

Har du nått litet fyllo hemma?


jag som gillar att ta reda på saker och ting. Det var ingen mindre än Johnny Depp som tyckte små barn var som fyllon....=)




Plikten kallar...

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: jezzia

ahhaha den var bra, har åxå ett minifyllo hemma i så fall... :D

2009-04-08 @ 10:06:12
URL: http://xjezzx.blogg.se/
Postat av: Elin

Klockrent! men jag har inget fyllo här hemma ännu! ;-)

2009-04-08 @ 13:03:56
URL: http://novasplace.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahaha, helt klockren, och så jäkla roligt! :)

2009-04-09 @ 14:58:03
URL: http://vadskaminbloggheta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0