Måndag!

Varför måste endel vara idioter?
Fattar inte?
Nån som jag inte visste vem det var sms mig och jag undrade vem är du? Gissa vad jag fick tillbaka?
Vem är du? ..Det är bland det värsta jag vet. Jävla fjortisbeteende. Om nån frågar vem man är så ska man väll för fasen svara. Dumhuve!
jajusta, de vekar finnas fler dumhuven här i internet, sånna som tror att de kan göra förendringar i sin fysik när det är huve det är fel på..märkligt...
Och ja, jag stör mig på att andra tror så stort om dem själva. Kan säga det att det är bättre att vara snäll och trevlig mot andra istället.
Nåväl...
Vill man inget annat än att vara falsk och bete sig som en fjortis så kan jag inte göra nått annat än beklaga.




Bon, då?
Han är helt underbar den lilltrollisungen!
Grönsnoret bara forsar ut genom hans lilla näsa och han hostar och har sig.
Men endå så skrattar han sig hes och sjunger och dansar och ja, han är precis som han brukar plus lite extra gosig.
Jag älskar han så mycket.
Det endå som blir jättejobbit är när han ska dricka välling, det går nästan inte. Han dricker lite men när han ska svälja så går det inte alls.
Osså blir han så förtvivlad och bara gråter.
Men efter en stund så har allt snor runit iväg(han får näsdroppar) och då dricker han jättefort och somanr nästan genast.
Yes!
Han sov hela natten!
Och nu sover han med..=)
Om 2 timmar ska vi gå och kolla på radhuset!
Så spännande!
Jag hoppas att det bara är vi som kollar för då är det mindre risk att det ska bli budgivning. Men jag tror att det kommer va några.





PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Men du. är det nån som varit taskig mot dig?

Vad har hänt???



Hoppas lilleman blir pigg snart!

Kram från oss!!!

2008-09-08 @ 18:36:45
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0