Idag och igår.


Tråkar ut er med en gammal bild på trollis.(2 mån)


Faster AnnaLena ringde tidigt(innan tie) och meddelade att hon vaknat.
Vi hade bestämt att vi skulle fara till Birsta en sväng, men jag hade mer förväntat mig att de skulle bli mycket senare..=)
Men vi traskade omkring på ikea i mer än två timmar!!! När vi går med Kent tar det max en halvtimme och då räknar jag med att vi har ätit nått där med....
Hittade lite grejer, bla en sån där rulle med paper som Bon ska få ha att måla på. 40 meter va det!!
Vi åt och bon somnade.
Vi var in en snabbis på "birsta" med men vi fann inget.
For hem och jag fixade stuvade morötter med korv och kokt potais medans AnnaLena matade lilltrollis. Fasen va han testade henne.
Sedan kom pappa hem och då blev det bara massa bus.
De blev väldigt krångel med nattningen.
När jag nattar han så sitter jag med Bon i soffan i vardagsrummet. För att det är skönast soffa där och det brukar alltid gå så bra.
Men inte ikväll, han åt sin välling och ögonen slocknade på han. Men ca en minut senare piper han till,- Äh dä? osså va han klarvaken!?
Tänkte som då går vi in till sovrummet och se om han somnar då istället.
Men icke!
No way att han skulle sova.
Han skulle kolla på sin faster.......
Bon somnade som de trollis han är vid nie istället!!!!
Vaknade en gång vid tre och somnade om nästan bums igen. Sedan upp som en sol kl sex....zzzzzzzz
Men somande om vid åtta och sov till nästan halvelva. Då blev det lite brottom. Hag hade iförsig hunnit duscha och haft mig men Bon hade fortfarande sin pyjamas på sig och så skulle han äta lunch innan vi gick ned till babysången.
Det var jättetrevligt med babysången men både Bon och jag blev trötta.
Bon yrde omkring mest hela tiden och tyckte de var skoj att banka på ett element.
När vi "sjungit" färdigt så öppnade tanten som höll i sången dörrarna till en massa leksaker, ojojojoj va barna gillade dem!
Sedan blev det fika.
Och när allt var slut tog jag mitt sovande troll och vi gick till Ericshjälpen(?), hittade inget där. Men jag behövde inget heller.
Men nu är jag hungrig på en smörgås.
Imorgon, då?
Kent fyller år!
35 blir han!!
Så då ska jag och Bon åka till Ica och införskaffa lite grejs till en tårta.
Sedan kommer Bons farmor, farfar och morfar plus kanske faster AnnaLena.
De blir ju skoj, det!

Nä...!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Ja jag tycker att den pumpen är riktigt bra.



Min lilla fis är 3.5 månader nu, är född den 13:e Maj

2008-09-03 @ 13:32:40
URL: http://inlevelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0