Sånn natt +sånn pappa+sånn mamma = Bästa sonen!

Vilken jobbig natt!
Jag har inte varit med om nått liknande.
Bon har aldrig haft några problem med magen, men inatt hade han det och med besked!
Jag som var så sugen på ta ett bad för Bon sov, och hade sovit ett tag. Men jag han inte bada länge fören värsta syrenen tjöt igång.
Så mycket har inte Bon skriket nånsin så nått var ju helt galet.
Pappa sprang först för att kolla vad som var fatt, kollade på lillplutten och han vägrade sluta. Han spände hela kroppen gång på gång och magen var tokhård.
Han rapade och hade sig massor av gånger med det löste sig liksom inte.
Bon försökte hela tiden att bopa men det kom bara fisar och de såg ut att göra jätteont.
Mellan mamma och pappa fick han ligga, sitta och stå.
Det påmindes nästan om en förlossning för mellan när det gjorde som ondast så somnade han till, för att fort vakna igen och bara tjuta.
Så maktlösa vi kände oss.
Och eftersom han aldrig har haft några sånna problem så har vi av nån dum anledning inte nån magdroppar hemma.
Tillslut så "smet" Bon ner på golvet och kröp fram och tillbaka hela tiden och pruppade en massa.
Då trodde vi att de gått över.
Han fick sova hos mig.
Men det hade inte gått över, han vaknade och tjöt flera gånger, men somnade fort igen.
Tills jag vaknade av -äh där? gagoooo, äh, där? daddada, äh, där? äh, där och att han sitter och smeker mig på kinden.
Han är för go!
Så kollar jag på kl och tror att den ska var 430 eller nått sånt men den är 715!!!
Trollungen får en kram och sedan får han leka i sin säng medans jag sover ett tag till.
Kent kommer och väcker mig 8 och då leker Bon fortfarande!

Men vilken jobbig natt plus att vi måste fixa en massa grejer idag för imorgon skulle mäklaren komma och fota våran lägenhet.

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Huga för nätter som den..Hoppas magknipandet eller vad det nu var gav efter natten efter =)

2008-10-20 @ 06:34:19
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Malin

Men uscha så jobbigt=( stackars lille Bon...Det är så jobbigt när dom har ont! Man känner sig helt maktlös och mammahjärtat blöder. Tur att han var bättre på morgonen =D



Hare bäst!

2008-10-20 @ 09:58:23
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0