Jag antog utmaningen av Mia!

Mitt liv....

15 år sen - 1993
Då var jag 17 år och gick på barn och fritid. Jag och Kent hade vart ett par i 1 år. Vi var till storsjöyran och kollade in KSMB.

10 år sen - 1998
Då var jag 22 år och hade precis börjat jobba på mitt nuvarande jobb. Jag och kent hade vart ett par i 6 år!!! Var på srf för fösta gången och de blev inte den sista!

5 år sen - 2003
Då var jag 27 år och bodde ute i Bergsåker, vi hade precis fått vår andra katt Bodil som vi tog bort för nån vecka sedan..=(

3 år sen - 2005
Då var jag 29 år och Babyverkstan var full igång men tyvärr gick de skitdålig. Bla missfall och utebliven mens....=(

1 år sen - 2007

Då var jag 31 år och hade en helt underbar groda i magen, vi hade precis sagt till våra föreldrar och närmsta vänner att jag bar på en skatt och de var ca 20 veckor kvar. 24 November 2007, 10 dagar innan beräknat datum kom vår hjälte Bon!

3 månader sen - mars
Föreldraledig och hade precis tagit bort gamla bloggen.

I går - 26 juni

Va på promenad med grannen och hade trevligt.


I dag - 27 juni

Hade besök av anneli och ida


I morgon - 28juni


Ska vi på bröllop..

Om ett år - 2009

Har jag semester efter jobbat nån månad.

Jag utmanar ingen med detta. utan om någon känner sig villig att anta utmaningen, så gör det. Men säg då till, för jag vill ju läsa.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas ni hade en bra helg och att det var uppehåll på bröllopet.

Kram!

2008-06-29 @ 21:18:10
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0