Hittat min syskonvagn!

Att jag stör mig på smått och stort kan väll ingen ha missat.
En grej som jag stört mig på ett tag är att jag inte hittat nån bra syskonvagn ännu. Jag gillar inte de där som tar upp hela vägen när man är ute och går dvs syskonvagnarna där ungarna sitter brevid varann.
Phil & Teds har en variant där ena ungen sitter bak och den andra fram men den som sitter bakom får sitta för långt ned tycker jag.
Men nu har jag sett den, en av mammorna på öppna hade en acta graco. Den är näst intill perfekt!
Och den mamman var ute i snön och drog vagnen. Även om hjulen ser peckliga ut....




Osså tar den lite plats när man fäller ihop den.
Nu hoppas jag verkligen att vi kan köpa den här i stan.

Det fanns en annan variat med.
Och yes!
Man kan sätta babyskyddet i den med såååå bra!



PÖSS!

Kommentarer
Postat av: ★ katta ★

den svarta va snygg!

2008-12-15 @ 08:23:38
URL: http://kattaaa.blogg.se/
Postat av: Marie

Snygg vagn, men själv föredrar jag den där de sitter bredvid varandra...de vill ju gärna kika på varandra när man är ute och åker. Sen tror jag att de har roligare när de blir lite äldre och åker bredvid varandra...men det är ju vad jag tror.



Men den såg himla smidig ut måste jag säga.

2008-12-15 @ 22:26:22
Postat av: Kjelle H

Tuff vagn, låter klokt att köpa en sådan... ser inte så kul ut med dom "breda" på marknader å i varuhus... Ha de gott

2008-12-16 @ 14:50:09
Postat av: Marie

på marknader??? där hör inte barnvagnar hemma, ej heller husdjur som så många envisas med att släpa med. HATAR att bli påkörd i hälarna av barnvagnar och ogillar skarpt när vagnarna tar upp all plats. Bärsele ska de va om man absolut ska släpa med de stackars barnen på marknad i tron om att de tycker det är roligt!

2008-12-16 @ 17:33:46
URL: http://hillbillyfamily.blogg.se/
Postat av: Mia

Den såg riktigt smidig ut.

Men jag, som Marie, föredrar nog där dom sitter brevid varandra.



Tråkigt att du fortfarande mår så illa. :-( Hoppas det går över!

2008-12-16 @ 20:28:53
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0