FÖRSTA NATTEN!

Åh, va vi flyttade igår.
Fast det är massa, MASSA saker kvar.
Och vi mäste packa upp, suck!
Kommer inte bli klar någonsinn känns det som..=(
Bon somnade som en stock halv åtta, mormor och farmor hade helt lekt slut på han. Men han vaknade till vid 2 men då fick han sova hos mig resten av natten, vet ju inte varför han vaknade.
Upp som en sol och jag tittade trött på klockan för att bli förvånad, den var nämligen 630!!!
Så länge var det längesedan han sov, han fick lite välling och sedan blev det lite slappa framför tv.
8 var han trött igen och om inte Kent ringt mig vid 10 så vet jag inte hur länge vi sovit....
När Kent kom så var det tänkt att vi skulle plocka lite...
Men...
Det tog ett tag.
Bon han sova en gång till och denna gång fick vi väcka han efter han sovit i 2 timmar för att vi måste åka och hämta katten Lisa.
Jag hoppas att Bon sover lika bra i morgon med.
Då ska jag och Kent på ultraljud, jag är så nervös...
Tycker det är lika läskigt som häftigt att titta på den som bor inne i min mage på det där viset.
Ska läsa lite bloggar och sedan sova...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Va spännande med utraljud. :-D

Å du.... jag tänkte inte ta på mig så mycket mer arbete under mitt "jullov". Så vi kanske kommer när nyår passerat. Då har ni ju hunnit bo in er lite också.

God Jul!

2008-12-21 @ 21:45:33
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh, spännande med ultraljud!

2008-12-21 @ 21:50:15
URL: http://hillbillyfamily.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja men det är ju pga nattätandet.. Många barn klarar sig ju från kvällen till frukost.. Men det kommer väl här oxå. Fast där det står frukost är det mest jag som äter. Han brukar smaka lite fil och tugga på en macka bara =) Förut åt han gröt, men inte nu när han får välling tidigt..

2008-12-22 @ 08:23:18
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0