Ajabaja mamma!

Bon har varit som tusan att sätta på och av tv och vi har varje gång sagt ajabaja eller nej! Han har blivet jätteduktig och gör bara så nu om han är uttråkad.
Ikväll skulle jag vrida upp ljudet på tv men se de fick jag inte, Bon skrek till och viftade på fingert, de där var ajabaja!! Så söt han är!
Jajustaja han har börjat dansa när han står nu, förut måste han hålla i nått när han skulle rocka loss. Vad gör han mer? Går och går och går...småspringer lite..
Räcker ut tungan har han börjat med, duktigt troll som han är!
För att citera en vän "han har blivet så mycket mer förståndig", tänk han lyssnar när jag säger nej. Ivarjefall mesadelens av gångerna.


Vad har hänt här idag?
Inte mycket...
Vi for till ica Maxi och införskaffade lite proviant men sedan har vi varit hemma.
Startade dammsugaren en sväng....
Aja, BOOOOORING!!!


Nattinatti!!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen då var det ni som kom och gick vid 9 tiden imorse!!! Jag var inte riktigt säker eftersom jag inte såg ansiktet så bra. Jag kom precis och svängde in på parkeringen när ni var på väg tillbaka till bussen=)

2008-12-02 @ 13:38:48
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Malin

Inte imorse...igår-morse=)

2008-12-02 @ 13:39:26
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Annelie

Halloj!

Hur är läget?

Kram!

2008-12-03 @ 11:14:11
URL: http://anneliehojland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0