Söndag, underbara söndag!

Jepp!
De är det, tycker jag.
Men lite väl för varmt.
För min del...
Va har hänt här hos oss?
Hmm, vi har varit på stan osså på birsta.
Så gott fika på http://www.waynescoffee.se/ de finns, de är helt otroligt!
Nån som vill hänga med nån dag?
Osså har vi fikat lite på Coffehouse med..=)
Igår gick Bon och Kent en sväng och jag fick ligga och sova i en tyst lägenhet!
De var toppen!
När Kent och Bon kom hem så kröp Bon ner i sängen med mig och vi sov två timmar till!
På kvällen kom mamma och pappa. Och de hade tru för jag hade orkat bakat bullar. De är verkligen inte varje dag.
Idag, då?
Då har vi fått hjälp av vackra Helena att sätta in barnstolen i bilen. Tack en massa tusen rosor till dig!
Jag är helt otekninsk(tror inte ens att jag kan stava till det...)
Men nu är det fixat.
Yes!
Och Bon sitter som den Kung(eller Diktator..)han är.
Vi han inte ens fara ut från parkeringen så hade trollkungen somnat.
Då for vi bort till Babyproffsen och införskaffade lite grejer till stolen, typ såntdär nackstöd, bältesspännen, solskydd och givetvis en ratt.
Nu kallar trollet!


Bye. bye rock-a-tot!



Hello bilbarnstolen!


Pimpat lite..=)

Äh...
PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

Han ser verkligen ut att trivas i stolen. :-D

2008-08-10 @ 17:45:07
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0