Snodd lista av majamelon

Listor kan ju va skoj..=)

1. Var är din mobiltelefon? Har ingen aning, och eftersom jag inte ens kommer ihåg vad det är för nr till den så brukar Kent få ringa till den innan vi går hemmifrån.
2. Var är din (o-)äkta hälft? Vid min sida som alltid vi datorn.
3. Ditt hår? Hår? Hår? Hmmm jag får nog inte kalla det för hår...
4. Din mamma? Hon är underbar men kan va ganska jobbig ibland
5. Din pappa? Han är världens bästa pappa!
6. Det bästa du vet? Att få sova...
7. Din dröm inatt? Hade fullt upp med att få trollet att sova så jag har ingen aning om jag har drömt nått inatt.
8. Din dröm/ditt mål? Slippa jobba, vara hemmafru
9. Rummet du är i? Datarummet
10. Din hobby? Har ingen, har aldrig haft.
11. Din skräck?   ?   Vet inte, kan vara ganska rädd för det mesta.
12. Var vill du vara om 6 år? I mitt stora fina hus med min underbara familj.
13. Var var du igår kväll? Hemma i soffan.
14. Vad du inte är? Man
15. En sak du önskar dig? Fler kids
16. Var du växte upp? Bosvedjan, Gnarp, Hammarstrand
19. Det sista du gjorde? Åt frulle.
20. Dina kläder? Svarta
21. Din TV? 28 tums stor åpäke, men jag gillar den.
22. Ditt/dina husdjur? Kissekatten Lisa, trollungen Bon och Grottmänniskan Kent
23. Din dator? Dum dator som stänger av sig själv hela tiden
24. Ditt humör? Trött men glad
25. Saknar någon? Farfar och den som skulle varit Bons storesyskon
26. Din bil? folkavagn passat med turbo
27. Något du inte har på dig? Smink, eller väldigt sällan. är allergisk
28. Favoritaffär? IKEA
29. Din sommar? För varm, men så bra!
30. Älskar någon? I was made for loving U baby!
31. Favoritfärg? Svart
32. När skrattade du senast? Nyss........hahahahaha!
33. När grät du senast? Häromdan, jag hade knappt sovit nått....

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0