Det är en tand!

Yep, jag såg en liten pyte "springa" i dag när vi satt i bilen. Så den ska precis spricka upp. Va häftigt! Bon är jättelös i magen och de har jag läst att de kan vara och jag hoppas att han inte får feber men vi har alla grejer hemma om han får det så det är ju ingen fara.
Bon sov i natt med!
Så det kan ju ha vänt tillbaka nu men om jag säger det till 100 procent så kommer han nog vara vaken nån natt så jag säger inget, tar det fortfarande natt för natt.
Vi har städat idag, min mamma skulle ju ev komma men hon gjorde inte det. ska ringa och kolla vad som hänt, hon mådde inte så bra häromdan.
Och sedan for vi till Media Markt för att köpa en ny klockradio. Den gamla var bara trasig en dag när vi kom hem, den var helt död...
Så nu har vi en ny sånn. Plus att jag fick nytt tangentbord och mus!!!
Tack kärleken!
De funkar jättebra!
Imorgon ska vi ev inviga Mcdonalds ute i birsta. Vi tänkte ta frulle där isåfall. Om vi hinner, det blir ju mitt i Bons "morgontupplur", så vi hoppar nog över det. Men man vet aldrig..
Osså fattar jag inte hur många pyjamasar en 9 månaders bäs behöver..Plus att jag fattar inte VARFÖR det ska vara en billjon knappar på de jag hittar, vart är de med dragkedja? ? ? ?
Nån som vet?


En sånn stil han har när han sover "tupplur"

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har för mig att det är på torsdagar men är inte helt säker. Har kvar papprena vi fick om det förr någonstans, får ta och leta upp dom. Vi måste också ta och gå dit så Amanda får träffa lite andra barn. Har ni fått dagisplats till Bon?

2008-08-28 @ 20:52:13
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh så söt han är då han sover! :-)



Kul med en tand på väg!



Jo pyjamasar med dragkedja har dom på josefssons/ellos på nätet tror jag? dom har i alla fall haft! tycker precis som du mer om dom, mkt smidigare! kan bli galen när kan som bäst trott man knäppt alla knappar så sitter dom helt fel...!



ha det gott! ses på tisdag! ska bli jättekul!

2008-08-29 @ 09:41:14
Postat av: Lotta

Nä vi har inte fått någon plats än.. Men hoppas att vi får tills 8 Jan då vi sökt!

Har ju i alla fall sökt 4 mån innan som man ska göra =)

2008-08-29 @ 20:25:35
URL: http://ecin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0