Ännu en dag...=)



Jag kan nog inte göra nått annat än skratta...
Är för trött för nått annat.
vad har hänt idag?
Vi har städat lite.
Osså var vi ner till Erickshjälpen och hittade en liten ryggsäck till Bon som vi ska packa lite grejer i tills imorgon. Ska packa skötväskan med tråkiga saker och ryggsäcken men sånna saker som han gillar att pilla med.
Jo, justa jag glömde nog att säga! Imorgon ska Bon sova borta för första gången!
Helt otroligt vad det ska bli skönt att få sig en sovmorgon.
Det enda som jag oroa mig för är en dum grej.
Bon kan inte ligga still länge när vi byter på han. Vi får nån extra secund ifall han får nått att leka med.
Men det går säkert bra det med.
Jag har berättat alla detaljer så mamma och pappa vet vad de ger sig in på..=)




Hur har natten varit, då?
Jo Bon somande som vanligt kl sju och håll i hatten!
Han vaknade inte fören halvfem första gången!!!!!!!!
Fick mat i magen då och sov till halvsex. Fick så lov att hitta på nått i sängen tills jag hunnit bli människa och det gick så bra som alltid. Har fixat en radio nu i sovrummet så den roade Bon ett bra tag.
Jag hoppas verkligen att det vänt nu. Men man vet ju aldrig.



Maten då?
Eftersom det gått så dåligt med den ett tag så tog vi beslutet om att köpa lite barnmatsburkar. Så att det blir mera variation på maten. Jag har lagat en "grundmos" som jag tagit fisk eller kött i. Men det har smakat likadant och jag tror att trollis blivet less på det.
Vi har köpt nån enstaka burk tidigare men Bon har inte varit så där jätteglad i dem.
Men vi gör ett nytt försök.
Han äter dock inga mängder. En halv burk 6 månadersmat. Och vissa gånger inte ens det. Men jag tror att han måste vänja sig.
Bon har INTE fått välling de gånger han inte ätit så mycket men han verkar glad endå.
Så vi hoppas att det fixar sig med den grejen med.
Jag kommer fortfarande ge han den mat som jag lagar med.




Dagen fräckis


Det var ett par som hade varit gifta i över 20 år.

Varje gång de skulle älska insisterade mannen på att de skulle ha
lampan släckt. Nåväl, efter 20 år kände kvinnan att det var löjligt. Hon funderade på hur hon skulle få honom att sluta med denna tokiga
vana.

Så en natt, när de var mitt i ett vilt, skrikande, romantisk session,
tände hon ljuset. Hon tittade ner och såg att hennes man höll i en
batterigången stimulator apparat, en vibrator!! Mjuk, underbar och
större än en riktig en.


Hon gick i taket.

"Din impotenta idiot", skrek hon åt honom. "Hur har du kunnat ljuga
för mig under alla dessa år?" "Bäst du förklarar dig själv!"


Mannen tittar henne rakt i ögonen och säger lugnt:

"Jag förklarar leksaken.. du förklarar barnen.."




PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHA.... illa! :-P



Men liten måste ha vart trött där när bilden togs. Så sött!

Martin är min lille kusin. :-D

2008-08-21 @ 21:40:58
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0