Oj, här va det dåligt uppdaterat!

Har hänt otroligt mycket i mitt liv och först negativt men nu har jag kommit till mest bra saker som ska hända i mitt liv.
Det jobbigaste va att jag både förlorade mitt jobb och en vän som jag kännt sedan 97.
Men fick chansen på ett nytt jobb som känns spännande.
Sedan samma siffra verkade förfölja mig, från att väga 85 kg till att gå upp "nått kg" till 88 kg så snurrade jag upp tillslut till 97 kg.
Men där fick det bli stopp och jag for direkt till ica och köpte på mig vlcd ännu en gång och det var för lite mindre än 3 veckor sedan och efter ca 40 mil på cyckel ute och dieten har jag hitills gått ned till 91 kg!
Känns väldigt bra och närmare det "mål" som jag haft länge nu, att komma under 80 kg.
Och för en kvinna som vägt 142 kg kunna cyckla 2 mil var och varannan dag känns mest som en bedrift.
Sedan att jag verkligen inte vet hur jag ska förhålla mig till mat är nått jag måste lära mig men det finns ju så mycket gott.
Det känns dock väldigt bra att vara på rätt håll och att jag vägrar hamna över 100 kg en gång till i mitt liv driver mig ännu hårdare.
Nu väntar 8 tuffa veckor och jag ska försöka uppdatera lite oftare.



Lotta <3 hellbunny! Det är sånn lycka att få på sig en sånn skitsnygg klänning!

PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har vart saknad! Snygg bild på dig i din fina klänning

2012-07-23 @ 16:43:40
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: charlie

aw tack gumman vad snällt sagt! <3



blivit ytterligare ett minus nu ;)!



Puss!

2012-07-26 @ 10:37:54
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: charlie

aw vad söt du e tack gumman för den kommentaren. Lovar dig kärringen har borrats in i min hjärna. Jag som hade precis börjat släppa dta med o se mig sj skevt i spegeln. Jag tror karma is a bitch jag med o hoppas den misshandlar henne!



jo men så brukar jag också göra! O hon är ingen jävla mindreader på vilka planer man har lr hur man fan tycker o tänker sj.



Blöööö!



Puss sweetie

2012-07-30 @ 15:56:58
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0