TACK SNÄLLA DU!

Tack snälla du att du äntligen tog tag i din enorma övervikt, jag är otroligt tacksam.
Nu 6 och en halv månad senare efter beslutet togs har du nästan gått ned 45 kg.
Det vill jag skriva till mig själv.
Nu återstår det 3 månader av min "soppdiet", 2012 kommer jag återgå till mat, bra mat och massor av träning.
Jag har räknat att jag har 6 "dietperioder" kvar och räknar med att gå ned ca 15 kg tills december 2011. Sedan de kg som är kvar får jag tahand om 2012.
Jag har begränsat mig väldigt ang många saker men när man har så stor övervikt måste nått ske.
Åter igen så fatta jag aldrig hur stor jag blivet.
Såg det inte...
Nästa helg ska bli underbart kul att återse en fin vän och vara med min love och bara njuta av livet tills det blir måndag och ännu en "diet".


Inte så stolt över denna bild..men så såg jag ut.

Nästan halva mamma lotta. Ok, tajta kläder med det är ett projekt.


RUMPAAAA, aug 2011

RUMPAAA 30 septemper 2011...lite min humor...

PÖSS!!

Kommentarer
Postat av: charlie

Aw gud vilken fin kommentar blir ju helt till mig här tack! <3



Dina mål kmr du klara skall du se! Du har kommit så långt! Gillar detta inlägget du skrivit, spec inledningen! :)



Lagt till dig på bloglovin.



Fick du min förra kommentar? i veckan dvs



Ha en fin kväll!

2011-10-01 @ 21:54:05
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Malin Näslund

Wow det är inte klokt, känner ju knappt igen dig;)

Snyggt!!!

2011-10-12 @ 11:08:34
URL: http://enviktigblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0