NU ÄR DET HÖST

Ja verkligen höst.
Tröttheten slår verkligen alt just nu.
Jag måste få fingrarna ur och börja träna innomhus, det finns ett gym bara 15 minuter från där jag bor och de har öppet 6-23.
Jag vet hur man gör men har fan så svårt att vara bland folk.
Minsta lilla konstiga blick får mig att må dåligt.
Jag har svårt med folk, har mött för många som ska vara så självgoda, högfärdiga och översittare.
Och endel som bara är för bra för att vara sanna.
De som bara vill lyssna på sina ord.
De som inte lyssnar och inte bryr sig.
Men jag måste träna och snart är det för kallt ute.
Så då får jag bita ihop och samla mina krafter för jag vill verkligen träna.



PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Ville bara titta in och säga att du verkligen är superduktig! Fortsätt så så är du snart där du vill vara och kan ge dina barn ett hälsosamt förhållande till mat. Lycka till även i fortsättningen :-)

2011-09-19 @ 23:26:00
URL: http://fdensammamamman.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Tack snälla du!!!

2011-10-19 @ 15:35:17
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0