NÄRMAR MIG...

Alltså nu börjar jag närma mig den vikt jag hade när jag va 16 år! Det känns toppen att ge tillbaka min love den kvinnan han förälskade sig i, den där kvinnan som vart kärlek vid första ögonkastet.
Heltklart älskar vi varann lika mycket dåsom nu men det känns så bra att vara fysiskt samma som när jag va 16.
Vi firar 20 år i mitten av december och det är med stor marginal som jag kommer väga mindre än vad jag gjorde för 20 år sedan.
Det är helt klart väldigt tufft att krympa ned sig men också värt det gånger en miljon.
Jag vill och nu vet jag att det är inte omöjligt.
Men som jag skrivet tidigare så har jag inte fattat hur många kg som smockat på mig genom åren. Och de första 20 kg tog bara 3 år att kliva upp...
Jag är en sånn som hellre ser framåt än bakåt men jag skulle vilja säga till 19-åriga mig och ge motivation.
För hade jag börjat då hade jag bla sluppit all hud som bara vill söderut.
Men det är sånt som jag får stå ut med och jag vet inte hur jag vill göra med det än.
Det får bli en senare fråga.


16 år...




16 år...




26 år...





35 år...

Jamen liksom...gammpunkarn..ränderna går aldrig ur...ALDRG!
ps..undra om jag ska klä på mig min "hell Bunny" klänning och bara va?


Närbild på den gulliga rosa klänningen...hehe..

Köpte även denna samtidigt


Men den va tyvärr aningen för liten typ 6-10 cm..i december borde jag kunna ha den.
Kostade bara 179 kr st!!!!!

Njut nu av helgen!!!

PÖSS!!!!

Kommentarer
Postat av: ana

hej svejs

svänger föbi och kikar in på din blogg

riktigt chysst med din vikt resa,hoppas verkligen

att du kommer in i klänningen tills du har tänkt dig eftersom det är en grymt snygg sådan, har själv funderat på den ett tag :)

2011-10-14 @ 20:32:58
URL: http://minus83kg.bloggagratis.se/
Postat av: ♥ IAATC.se l Benita Schoultz

Härligt! Det måste vara en helt underbar känsla att faktiskt "bli 16"! :)

2011-10-15 @ 15:08:28
URL: http://iaatc.se
Postat av: charlie

Tack för den fina kommentaren <3



Ja men verkligen går ju inte lika smidigt som det gjorde i början men 0,5 kg i veckan känns inte totalt omöjligt om man ligger i. Nu gäller dt helt andra tag! Skall se till att detta puschar mig framåt och att jag möter mina inre demoner så att säga :)



ha en dunder dag <3

2011-10-17 @ 11:46:39
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aw tack :)!



ah ne men dt är la den ålder o de är la lite små jobbiga kanske fram tills tio års åldern. Ba jobbigt när man har tidspress och inget går som det skall. men men .. löser sig antar jag!

2011-10-20 @ 08:49:23
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0