DÅ STÅR DET STILL...

...igen..
Förmodligen kroppens sätt att anpassa sig efter de nya förhållanden.
Två stora mål som bara väntar bakom hörnet.
Först minus 49 kg.
Dvs de kg som jag gått upp under ca 19 år.
Sedan minus 50 kg, en bedrift.
Ju längre fram till målet jag kommer så blir det någon låsning i min kropp.
Jobbigt.
Men den 1 november är jag rätt säker på att ha kommit dit.
Hoppas!
Helgen har väll varit ok, bra väder och mycket ute och massa skratt från barna.
Sedan att den äldre upplagan är sååååå trotsig så jag vill inte vara inne. Det funkar bättre ute av någon anledning.

Igår fick jag och love nägra värdefulla barnfria timmar!
Vi va så fulladdade att när vi kom hem igen var vi ute tills det blev mörkt vilket uppskattades av alla.

Hittade otroliga fynd på Erickshjälpen. En cool kjol för 39 kr och en skinnkappa för 69 kr!!
Lite dålig skärpa på dessa bilder men det är verkligen fynd!





Yes, rea på lego hade de så vi har köpt födelsedagspresent och julklapp till Bon.
Lite känns det som att han kan vara för liten men han har byggt med de smålego så länge nu..
Ett skepp och ett slott.
Freddie ska få nått med cars, bärgan som han gillar...

Njo...Lite PEPP snälla, nu kör vi va?
Är det nån fler som vill gå ned nått kg?
Testa bara om viljan finns.
Bästa motionen är två friska ben som bara är ute och rör på sig.

PÖSS!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja men precis men imorgon är det lön iaf :) skönt dt! :)



Hehe jag "hakar på" din utmaning. dock är slutmålet den 15:e januari :) hur går dina tankar kring delmål slutmål?



Puss

2011-10-24 @ 08:43:33
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Fru Fantomen

Nog finns det fler av oss som vill ner i vikt allt! Det är ju jätteroligt med Heas utmaning. Nu har man hittat till fler viktbloggar att bli peppad av där man kan peppa själv. Vi är ju långt ifrån ensam någon av oss och du har ju gjort en otrolig "viktresa" redn verkar det som!

2011-10-27 @ 21:30:47
URL: http://finkelfantomerna.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

awww tack hjärtat <3 vilka fina kommentarer <3



haha jo wayne e lite större än alla andra barn. Han väger lixom 20 kg hahha



oh vad skönt! Jag önskar jag hade tid o ork o pott träna wayne. går ju minst 500 kr till blöjor varje månad .. blööö! men hey nu har man ju tid? Tog dt lång tid o pott träna freddie? Hur gjorde du? Behöver tips haha

2011-11-02 @ 19:10:07
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw tack hjärtat det värmde <3

2011-11-02 @ 19:21:31
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej gumman. jo da dt rullar la säkert men sakta på. fortfarande ej kickat in ordentligt. men måndag nya tag!



okej jag pottränade wayne under hans första år och dt gick skit bra, sen blev han över året och vägrade. Men igår drog han fram pottan så tror jag kör igång med det på måndag ;)



Puss

2011-11-04 @ 18:30:09
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw söt du är tack hjärtat <3



jo jag vet har också tänkt så men de ser ej dt på samma sätt. fattar inte vrf?



De nämnde så fint sahlgrenska att de enligt lag ej kan ta hänsyn til min ålder. ärligt dt dummaste jag har hört.



och jag har inga fysiska besvär tyvärr o det vet de så jag når inte upp till deras cp krav .......



blö för sveriges dubbelmoral!!

2011-11-05 @ 22:34:11
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo borde la gå till en annan dr men det tar så hårt på psyket. tror jag kmr göra dt privat ist.



btw har tyvärr ingen fb :) bara bloggen

2011-11-05 @ 22:35:06
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0